Упродовж кількох останніх років я працюю над проблемою „Впровадження методів диференційованого навчання для розвитку креативного мислення учнів початкових класів".
"До кожного учня треба підійти,
побачити його труднощі, кожному необхідно дати
тільки для нього призначене завдання"
В.О.Сухомлинський
У педагогіці неминуче виникають питання: "Чому вчити?", "Навіщо вчити?", "Як вчити?". Але, разом з тим, з'являється ще одне: "Як вчити результативно?".
Актуальність обраної теми зумовлена соціальним запитом щодо спрямування процесу навчання на формування життєвої компетентності особистості учня.
Принцип диференційованого освітнього процесу як не можна краще сприяє здійсненню особистісного розвитку учнів і підтверджує сутність та цілі загальної середньої освіти.
Основне завдання диференційованої організації навчальної діяльності - розкрити індивідуальність, допомогти їй розвинутися, устоятися, проявитися, знайти вибірковість і стійкість до соціальних впливів.
Диференційований процес навчання - це широке використання різних форм, методів навчання та організації навчальної діяльності на основі результатів психолого-педагогічної діагностики навчальних можливостей, нахилів, здібностей учнів.
Перед собою я ставлю мету :
- навчити кожного учня самостійно здобувати знання,
- формувани навички, самостійно виконувати практичні завдання
Навчально - методичне забезпечення.
Етапи реалізації обраної теми.
Прийоми, форми, методи навчання.
Показники володіння сучасними технологіями.
Результативність педагогічної діяльності.