Автор сайту
Меню сайту
Часи
|
Положення про методичне об'єднання вчителівПоложення про методичне об'єднання вчителівПоложення про методичне об'єднання вчителів-предметників Методичне об'єднання вчителів-предметників є важливим структурним підрозділом науково-методичної служби школи, воно веде методичну роботу з предметів, організує позакласну діяльність учнів Робота методичного об'єднання будується відповідно до вимог стратегічних документів школи та даного положення. Методичне об'єднання: проводить проблемний аналіз результатів освітнього процесу; вносить пропозиції зі зміни змісту та структури обов'язкових навчальних курсів, їх навчально-методичного забезпечення, з коректування вимог до мінімального обсягу та змісту навчальних курсів; проводить первісну експертизу істотних змін, внесених викладачами в навчальні програми, що забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів; вносить пропозиції з організації та змісту атестації педагогів; вносить пропозиції з організації та змісту досліджень, орієнтованих на поліпшення освоєння учнями навчального матеріалу відповідно до державних освітніх стандартів; приймає рішення про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям, організує їх розробку й освоєння; розробляє методичні рекомендації для учнів та їхніх батьків з метою найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці й відпочинку; організує роботу методичних семінарів для малодосвідчених учителів-початківців. Методичне об'єднання узгоджує свою діяльність із відповідними кафедрами в особі їхніх завідувачів. У своїй роботі методичні об'єднання підзвітні педагогічній раді. Методичне об'єднання має право: висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу у школі; звертатися за консультаціями з проблеми навчання й навчальної діяльності учнів до заступників директора школи з науково-методичної, навчально-виховної роботи, до завідувачів кафедр; порушувати питання про заохочення своїх членів за успіхи в роботі, активну участь в інноваційній діяльності; готувати свої пропозиції при проведенні атестації вчителів; порушувати питання публікації матеріалів про кращий досвід, накопичений у рамках методичного об'єднання; рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації за межами школи. http://osvita.ua/school/theory/1616 |
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 Календар
|